Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Χαιρετισμός υπ. Βουλευτού Β’ Αθήνας,Γραμματέα Γυναικείων Θεμάτων Ν.Δ. και Αντιπρόεδρο Γυναικείων Οργανώσεων Ευρ. Λαϊκού Κόμματος

Φίλη, φίλε
Από το 2000, εκλέγομαι με την ψήφο σου, στην Β’ Περιφέρεια της Αθήνας.
Στη διάρκεια της κοινοβουλευτικής μου διαδρομής, κάθε μέρα, αγωνίζομαι στη Βουλή των Ελλήνων, για να βελτιωθεί η καθημερινότητά μας και η ποιότητα της ζωής μας.
Ως Βουλευτής υποστήριξα, με πολλούς τρόπους, τις διεκδικήσεις των ατόμων με αναπηρία. Με παρεμβάσεις μου στη Βουλή, με Ερωτήσεις, με Τροπολογίες, αλλά ακόμα και με προσωπική μου διαμαρτυρία στο Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο, υπερασπίστηκα τα δικαιώματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια των ατόμων με αναπηρία, ανυποχώρητα.
Θέλω να ξέρεις πως ό, τι αφορά τα άτομα με αναπηρία, με αφορά, γιατί το βιώνω προσωπικά!   
Στις 4 Οκτωβρίου,

Σου ζητώ να με εμπιστευτείς και πάλι.

Σου ζητώ να μου ανανεώσεις την εντολή σου για τη Β’ Αθήνας.

Σου ζητώ τον σταυρό προτίμησής σου για να σε εκπροσωπώ στη Βουλή των Ελλήνων.

Θέλω να ξέρεις πως η δύναμή μου είσαι εσύ!  


Μαζί δώσαμε τόσες μάχες και τις κερδίσαμε. Μαζί θα δώσουμε κι αυτήν.

Μαζί συνεχίζουμε…

Με εκτίμηση,




Κατερίνα Παπακώστα- Σιδηροπούλου

υπ. Βουλευτής Β’ Αθήνας

Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων Ν.Δ.

Αντιπρόεδρος Γυναικείων Οργανώσεων Ευρ. Λαϊκού Κόμματος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου