Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Χαιρετισμός Υποψήφιας Βουλευτού Ν.Δ. Β΄ Πειραιά Ρένα Βασιλάκη


Στόχος,  οι  ανάγκες  σας
Όπλο,  η  ψήφος  σας

Αγαπητοί φίλες και φίλοι της ΟΝΝΕΔ,

Θα ήθελα πρώτα απ’ όλα να χαιρετίσω με σεβασμό και καμάρι – τόσο ως μητέρα, όσο και ως Νεοδημοκράτισσα - τους αγώνες και την προσφορά σας, στο όνομα των ιδανικών της μεγάλης μας παράταξης.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κρήτη και ζω και δραστηριοποιούμαι στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, όπου έχω εκλεγεί Νομαρχιακή Σύμβουλος. Κι όπως όλοι ξέρουμε… η Κρήτη γεννά μαχητές.
Την ώρα αυτή του κρίσιμου και αποφασιστικού αγώνα όλων μας, ανταποκρίθηκα με μεγάλη προθυμία στην πρόσκληση-πρόκληση του Κόμματος και του Πρωθυπουργού μας και συστρατεύθηκα στην εκλογική μάχη, μέσα από το ψηφοδέλτιο μιας δύσκολης εκλογικής περιφέρειας, της Β΄Πειραιά.
Στα δύσκολα όμως φαίνονται οι μαχητές, στα δύσκολα διακρίνεται ο ενθουσιασμός, η θέληση για δουλειά και η μεγάλη διάθεση για προσφορά.
Στον αγώνα μου αυτό, χρειάζομαι την στήριξη και την ψήφο σας. Δώστε μου την δύναμη και τη φωνή, για να σας την ανταποδώσω με όλη τη φωτιά της ψυχής μου, όπου και όποτε με χρειαστείτε στο πλευρό σας.
Ξέρω ότι τα προβλήματα που συναντάτε καθημερινά στο δρόμο σας είναι πολλά και ότι δεν βρίσκετε πάντα την αρμόζουσα αντιμετώπιση. Πολλά μένουν να νομοθετηθούν και να υλοποιηθούν, ώστε να μην χωριζόμαστε σε πολίτες διαφορετικών κατηγοριών.
Τον αγώνα σας θέλω να τον κάνω αγώνα μου και θα δώσω μαζί σας την καθημερινή μάχη, απ’ όποια θέση κι αν με τάξετε. Κι αυτό είναι δέσμευση και όρκος ψυχής, βαθειά μέσα από την καρδιά μου.

Φίλες και φίλοι,
Είναι για όλους μας ΩΡΑ ΑΓΩΝΑ, είναι ΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
& ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ  

Ευχαριστώ για το βήμα που μου προσφέρατε, φιλοξενώντας με στην ιστοσελίδα σας.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Ρένα Βασιλάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου